made with love

dinsdag 17 april 2012

polo

Mijn allereerste polo is een feit geworden!
Polo's was iets waar ik nooit aan durfde te beginnen.
Maar eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gewoon gedaan.
Hij is voor Daan, mijn jongste van 4.
Het is een patroon uit een oude ottobre van 2005.
Ik heb hem iets smaller moeten maken, maar nu is hij goed.
De sluitbies is nog niet helemaal super, hij valt net niet helemaal goed over elkaar heen, (en er moeten nog knoopjes op)
Nog maar eens een paar keer oefenen!

Groetjes Andrea

2 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie van stofjes! En oefening baart kunst, ik vind deze er ook al goed uitzien hoor. LEuk dat je ook een blog begonnen bent.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Andrea,

    ik las je berichtje en kom zodoende even bij je buurten. Wat een leuke polo! Daar zal hij vast blij mee zijn!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen