made with love

vrijdag 20 april 2012

setje voor de zondag

Voor Hannah een setje gemaakt voor de zondag.
Het is de ABC 116 geworden.
Het patroon van de rok heb ik iets aangepast, maar ik vind hem nog een beetje stijf vallen.
Voor het vestje heb ik als combinatiestofje stroken van de stof van de rok gebruikt. Het was een heerlijk patroontje om even snel te maken.
Ook een baretje erbij van tricot. Ik heb er een kantje opgespeld, maar nog niet vastgenaaid, want ik twijfel nog een beetje.
Maar zo bij elkaar vind ik het toch wel een leuk setje geworden.

groetjes Andrea

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje! Begrijp ik het goed dat je de baret ook zelf hebt gemaakt? Wat leuk! Ik vind het kantje erop juist mooi staan, het maakt het net een beetje af.

    Fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik heb het baretje idd ook zelf gemaakt.
      Ik twijfelde over het kantje of het niet te zelfgemaakt zou staan.
      andrea

      Verwijderen
  2. Ha Andrea,

    Wat ziet je blog er gezellig uit! Ik vind het setje heel mooi geworden. Leuk het kantje op de baret. Zoiets maakt het juist uniek. Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat laten zien.

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen