made with love

donderdag 26 april 2012

colbertje

Vandaag v.ol goede moed begonnen aan het colbertje wat ik van de week bij Sarina zag.
Ik vond het zo mooi, en omdat we in augustus een bruiloft hebben, leek me dit wel leuk om te maken.
De broek en het bloesje had ik al gekocht, en daar moest het bij passen. Dus het werd donkerblauw.


Ik heb jogging stof ervoor gebruikt omdat het iets steviger is dan tricot.
Knoopjes had ik niet meer genoeg dus daar moet ik van de week nog even om, en die komen dan ook nog op de mouw.
Ik twijfel nog een beetje of ik de zakjes er nog op zal zetten.

                                              (mam, bent u nou klaar??)

groetjes Andrea

3 opmerkingen:

  1. Het is mooi geworden! Ik denk inderdaad dat deze stof langer mooi blijft. Wat ik echt een nadeel vind van tricot is dat je nooit twee precies dezelfde zakken krijgt omdat het een beetje rekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar, en ik vind de zoom ook altijd zo lastig, dat gaat zo snel een beetje mee rekken als je naait. Maar dat vond ik bij die van jou niet.
      Ik heb net nog een lap bij gekocht, dus nu nog 1 in mt 116. Ik vind het echt een super modelletje!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig manneke, en een leuk colbert!

    BeantwoordenVerwijderen