made with love

vrijdag 18 mei 2012

feest!

Eindelijk, morgen is Hannah jarig. Ze kijkt er al dagen naar uit!
De cadeaus die ze van ons krijgt zijn allemaal zelf gemaakt. Wat was het een klus. Stiekem zijn er heel wat uurtjes in gekropen. Ik heb alles genaaid en papa heeft het tuinsetje erbij gemaakt en geverfd. De patronen heb ik bij wollieonline besteld. Een erg leuke site!
Ik ben erg benieuwd naar d'r gezicht morgen!
Voor het feest heb ik ook nog een nieuw rokje met een sjaal gemaakt maar daar heb ik nog geen foto van, dus die komt nog.





Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

  1. O, wat leuk!! Alvast gefeliciteerd en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast van harte gefeliciteerd met Hannah! Wat hebben jullie dit prachtig gemaakt. Schitterend en wat een uurtjes werk is daar allemaal in gaan zitten.

    Een superleuke dag morgen.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super cadeau, heel mooi gemaakt!! Fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeau! Hoe vond ze het? T is echt prachtig en wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd. Wat kreeg dit meisje een supercadeau. Ze was er vast blij mee.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen