made with love

vrijdag 11 mei 2012

pyama 's

Op de stoffenbeurs kwam ik zulke leuke geruite stof tegen.
Het is een soort flanel, en dat leek me erg mooi voor pyama's.
Ik heb toen voor de jongens grijs met wit genomen en voor Hannah roze met wit.
Eenmaal gelokt zaten ze zo in elkaar.
Ik ben er dan ook erg blij mee, en de kids gelukkig ook.
Voor de pyamabroek heb ik een patroon gebruikt uit de ottobre 4/2005
Ook het jasje kwam uit dit boek, maar het was eigenlijk een fleece vest, maar dat kon ik er goed voor gebruiken.

Groetjes Andrea

10 opmerkingen:

  1. O, dat ziet er leuk uit. Pyjama's zijn echt leuk om te maken, je ziet ze er heel vaak in lopen, dus je ziet goed resultaat.
    Leuke stof, super voor pyjama's.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie leuke pyama's! Als suzanne dit ziet wil ze er ook een!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ha, nou ik heb nog een restje maar helaas niet meer genoeg voor nog een pyama.(nog eentje voor de baby born denk ik)
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  3. Wat een leuke pyjama's! Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan een pyjama maken. Misschien toch maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk zeg!! en wat een leuk stel zo naast elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, k reageer hier maar even.. je vroeg om een tip voor het overhemdpatroon. Ik wil die knip absoluut niet kwijt of uitlenen, sorry ;-) er is nog wel een knip waar een overhemd in staat maar welk nummer dat is weet ik niet. Je zou een oproepje op Sancho kunnen doen of je wat mag lenen of overnemen, dat werkt meestal wel. Zit je wel op het Sanchoforum eigenlijk? moet je echt doen hoor!! ';-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde ook niet of je hem uit wou lenen hoor! Dat doe ik ook liever niet, maar of je wist of je oude nummers nog ergens na kan bestellen.
      Maar bedankt voor je tip!
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  6. Wat een mooie pyama's!! Ik heb nog een paar gekochtes van dat soort liggen en die worden veel gedragen. Maar tegenwoordig als ze ze nodig hebben maak ik ze ook zelf ja.
    En Sancho is echt leuk hoor!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pyama's, daar zullen ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed zeg! Echt heel leuk. Elke keer als je je kinderen hun pyama's aantrekt ga je genieten. En als je later foto's terug kijkt, dan heb je weer dat tevreden gevoel. Let op mijn woorden.
    En ik ga je volgen. groeten

    BeantwoordenVerwijderen