made with love

donderdag 24 mei 2012

verjaardag en nieuw setje

Zo alle verjaardagsdrukte is weer voorbij! Wat was Hannah blij met de cadeaus, ze vond het echt helemaal super!
Het rokje en de sjaal die ik nog genaaid had voor d'r verjaardag vond ze wel mooi, maar die andere jurk die ik al even terug maakte wilde ze toch liever aan. en ik geef ze gelijk, het staat veel feestelijker!
Ik heb van deze jurk geen speciale foto meer gemaakt, maar op de feestfoto's kun je het ook wel een beetje zien.
Het bovenstukje en de mouwtjes heb ik van witte tricot gedaan en het rokje is een tricot van stenzo.
De sjaal heb ik van een bestaande sjaal nagemaakt. (ze heeft op deze foto's wel een bolerotje erover heen)







Ik heb net de knippie gekocht, dus nog even lekker buiten in een stoel van het zonnetje genieten. Heerlijk!

Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke rok! Het andere setje is ook erg leuk, De sjaal is goed gelukt. Geniet maar van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke setjes weer, heel verschillend, maar allebei erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je Hannah! Ze ziet er prachtig uit en ook het setje met sjaal staat haar prachtig. Mooie tintjes grijs heb je gebruikt, staat haar heel mooi.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke dingen maak je, allemaal even mooi.
    Fijne dag groetjes Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen