made with love

woensdag 13 juni 2012

rokken

Van de week nog een rimpelrok voor mezelf gemaakt met die soort knopen erin. Ik heb het bij iemand gelezen maar weet niet meer bij wie. Het was erg makkelijk en net weer een beetje anders.
Ook had ik nog een rok liggen uit de knippie van mei (volgens mij) Er moest alleen nog steeds een rits in, en dat is nu ook gebeurd. Lekker weer een paar rokken erbij.
Voor op de rimpelrok wil ik nog een mila vestje maken van de zelfde stof. Ik heb dat patroon voor mezelf besteld en ook voor Hannah. ( het koste me alleen bijna een hele inktcartridge, tjonge wat een berg papieren)



De foto's zijn niet ideaal, maar dat gaat ook zo lastig in een spiegel. excuses.

                                                         groetjes Andrea

3 opmerkingen:

  1. wat leuk dat kantje erop op de lichte rok!
    de andere is ook leuk gelukt, is dat niet moeilijk?

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee het is echt heel makkelijk. Ik probeerde even of ik het in het kort uit kan leggen maar dat is erg lastig hier. Maar ik wil het je best een keer uitleggen!
    Het is ongeveer 1,5 uurtje werk.
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Andrea,

    Mooie rokjes genaaid hoor!
    Zo gemaakt en snel resultaat...
    Ik ga ook nog zo'n knopenrok maken.
    Ben nu even met wat anders bezig, soort klein quiltje.
    Voor de quiltdag van a.s. zaterdag, om te showen.
    Hartelijks Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen