made with love

vrijdag 15 juni 2012

sjaal en broekje

Vanmorgen voor Hannah een overbroekje gemaakt. Ik had er pas al 1 geprobeerd, maar hij was te kort, en kroop steeds omhoog. Daarom opnieuw geprobeerd maar dan iets langere pijpjes.
Hij staat haar keurig! Dus ik ga er nog een paar meer maken.



In de stoffenwinkel vond ik van de week deze mooie dunne gebloemde stof. Het was een coupon voor 3,50 dus ik kon hem niet laten liggen. Thuisgekomen bedacht ik om er een sjaal van te maken. Dus ik heb kantjes opgezocht en hij was zo klaar. Ik ben er erg blij mee!



Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal hoor, leuk met zo'n kantje erlangs!
    Bedankt voor de tip dat als de overbroekjes iets langer zijn, ze beter blijven zitten. Ik ga het in ieder geval ook proberen.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat overbroekje! Ik zag ze een poosje geleden in de krant staan, maar vond ze best duur om te kopen. En die van jou zijn ook heel leuk!
    De sjaal is ook leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar had ik ze idd ook gezien, maar ik vond ze ook best duur. Ik heb nu een meter voor 5 euro en dan kunnen er 6 uit. Ik heb gewoon een boxertje van beeren erop gelegd en erlangs geknipt. Ze is er helemaal blij mee.
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  3. die sjaal is heel leuk geworden, leuk met dat boordje

    BeantwoordenVerwijderen