made with love

dinsdag 14 augustus 2012

weer in het ritme

Na een heerlijke vakantie in Zwitserland is van de week de school weer begonnen.
Vroeg uit bed en weer strak in het ritme.
En weer een heel lijstje om te gaan naaien, want er moeten weer kleren komen voor de volgende bruiloft eind september.
Gelukkig heb ik de stof al liggen, dus alleen nog een patroontje!

                                                               
                                                                              groetjes Andrea

6 opmerkingen:

  1. hoi andrea,
    waar zijn jullie geweest in zwitserland? wij zijn ook op vakantie naar zwitzerland geweest en het was heerlijk. Daan moet volgende week weer naar school
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sarina,
    Grappig zeg! wij zaten in Kiental vlak bij Reichenbach, dat is in Berner Oberland.
    Onze Daan gaat nu voor het eerst ook hele dagen naar school, dus echt stilletjes hoor!
    Geniet nog even van je laatste weekje vakantie!!
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal best even weer wennen zijn als de kinderen weer naar school gaan. We zitten hier op de helft van de vakantie en hopen de laatste week nog een paar dagen weg te gaan. Ik moet zeggen dat we nu echt wel zin hebben om weg te gaan, na het zien van al die mooie vakantiefoto's op de blogs.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Andrea,

    Je bent er maar druk mee, met de bruiloften. Leuk he, om dat zelf allemaal te maken.
    Wat betreft de bloem op het hoedje, dat moet ik even bekijken hoe ik dat gedaan heb. Dat zal ik zo gauw mogelijk even doen, en dan geef ik je de beschrijving even, oké? Ik weet niet of het vandaag nog lukt, maar zal het deze week zeker doen.
    Groetjes, Klaasje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Andrea,

    Ik heb de beschrijving van de bloem onder het patroon van het hoedje gezet. Ik hoop dat het duidelijk is. Veel succes!

    Groeten Klaasje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi andrea,
    je ben zwanger?! Gefeliciteerd! Gaat het goed? Ja gelukkig zie je veel tricot jurken, en misschien zijn de knopen of rimpelrokken ook wel een idee?
    Een heel leuke website met postitiekleding waar ik vroeger ook weleens bestelde: www.roze-marijn.nl Misschien wel heel makkelijk na te maken!!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen