made with love

donderdag 6 september 2012

proef broekje

Vanmorgen ben ik eerst begonnen met een broekje voor Daan.
De bovenkant heb ik nagemaakt van een plaatje, op de broek voor de bruiloft komen er alleen nog knoopjes aan om de bretels vast te maken met van die leertjes.
De onderkant heb ik nog niet met een splitje en bandje gedaan, want ik wil deze broek gewoon voor school gebruiken en daar vond ik het leuker voor om met elastiek te doen.

Hij staat goed, dus ik vind de broek geslaagd. Ik heb hem ook gelijk nog in donkerblauw geknipt, want hij kan straks best wat nieuwe broekjes gebruiken. Ik vind deze broekjes op deze leeftijd ook echt nog leuk staan, dus dan moeten we het nog maar even doen. Jurian is er echt alweer te groot voor, helaas, want ik vind het altijd zo lief!


 

ondertussen is de blauwe ook klaar!
 
Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. Hallo Andrea,

    Leuk van je om een reactie op mijn blog te plaatsen. Ben ook even bij jou gaan lezen .... leuke berichtjes en mooi naaiwerk hoor!
    Wat een plaatjes van kinderen en ook zo leuk gekleed. dikke pluim! Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel heel schattig staan zeg, echt leuk zo voor een bruiloft.
    Knap hoor, dat je zelf zo aan het prutsen bent om het naar je zin te krijgen.
    En gefeliciteerd hoor, met je zwangerschap.
    Nu voor je eigen aan de naai.
    Voordeel van tegenwoordig, al die tricot rokken, ideaal. Maar je met er wel van houden.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kleertjes heb je weer gemaakt: die pofbroekjes zijn echt heel erg leuk en je dochter lijkt net een prinsesje met haar mooie nieuwe 'zwierrok' en vest! En, ben je voor jezelf al bezig?

    BeantwoordenVerwijderen