made with love

dinsdag 16 oktober 2012

werkvakantie;-)

Afgelopen week heb ik genaaid, maar ook heel veel geverfd en behangen.
De gordijntjes voor de babykamer zijn genaaid, en ook de hoes voor het aankleedkussen.
Verder hebben we het kamertje behangen en zijn alle meubeltjes geverfd.
Het was een hele klus, maar ik ben wel erg blij met het resultaat!!

Het wiegje wat je op de onderste foto ziet hangen, is de hangwieg die ik gemaakt heb voor Jurian.
Dat word nu dus de derde keer dat we hem hopen te gebruiken, en ik vind hem nog steeds heel erg leuk!





                                                                groetjes Andrea

10 opmerkingen:

  1. O, dat ziet er gezellig en lief uit! Lekker dat je het nu af hebt, geniet ervan!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel werk geweest! Maar ontzettend leuk geworden, wat een mooie wieg! Wel heerlijk dat het al zover klaar staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden! Lief en lekker neutraal... Weten jullie zelf al wat het wordt?
    Hier helaas nog steeds veel moeheid en misselijkheid en daardoor weinig achter de naaimachine. Gelukkig hoeft er niet zo veel te gebeuren, kleine komt de eerste tijd bij ons op de kamer. Die gaan we wel opnieuw behangen en nieuwe gordijnen, maar m'n moeder gaat die nu voor me maken gelukkig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vervelend joh, dat je nog steeds zo misselijk bent.
      Wij weten niet wat het word, ze hebben het op de echo wel gezien maar ik vind zelf de verassing leuker!
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  4. O, wat een heerlijk werk is dat he, de babykamer klaar maken... Wat een leuke hangwieg, erg mooi om te zien.

    Heel mooi geworden, mooi neutraal...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er gezellig uit. Leuk werkje om zelf de aankleedhoes te maken. Ik heb er zelf ook veel plezier van. Hoe lang moet je nog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu 5 mnd., dus we zijn lekker op tijd!

      Verwijderen
  6. o dat ziet er prachtig uit joh! je hebt echt eer van je werk!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, ja wie weet!
    ik merk ook in de winkels dat jurken echt lastiger worden!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh echt een mooie babykamer!! De kleuren zijn mooi, maar vooral de weg is wauw!

    BeantwoordenVerwijderen