made with love

dinsdag 20 november 2012

jongens pyama's

De jongens hadden nodig nieuwe winterpyama's nodig.
Op de markt heb ik voor 9 euro 3 meter fleece meegenomen, en daar konden precies 2 pyama's uit.
De pyama voor Daan is nog een beetje ruim, maar dan kan hij er tenminste lekker in groeien!


Ik heb het patroon uit een oude ottobre gebruikt. Ik vind alleen de hals een beetje wijd vallen, die knip ik de volgende keer iets kleiner.

                                                        groetjes Andrea

5 opmerkingen:

  1. wat grappig die verschillende kleuren benen!
    Prima hoor, ik vind je blog altijd zo leuk om te lezen, dus vandaar de award;)
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke en ook mooie pyamas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoer en de jongens ook!! Knap gedaan hoor!!
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die pyjama's. Dat moet ik ook nog eens maken voor mijn dochtertje!Nog fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen