made with love

maandag 26 november 2012

kraamcadeautje en haken

Zaterdagavond heb ik nog zitten naaien. Dat komt eigenlijk haast nooit voor, maar ik had maandagmorgen een kraamcadeautje nodig en eerder had ik er geen tijd voor.
Ik heb bij de hema een truitje gekocht en van een mooi stukje rib wat ik nog over had heb ik er een jurkje van gemaakt. Een paar strikjes erop en het was klaar.
Het was niet veel werk, maar ik vond het resultaat toch wel erg lief geworden.

Verder haak ik steeds weer een stukje aan het spreitje voor de baby, en ook ben ik aan vierkantjes begonnen om kussentjes te maken voor op ons bed.
Een heerlijk werkje om steeds tussendoor even te doen.


 


 
Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kraamkado. Heerlijk van zulke haakprojecten tussendoor. Wat een mooie patronen. Bedenk je die zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er leuk uit allemaal!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepig jurkje! En wat kan jij goed haken zeg, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken, ik had hem nog niet gezien! Met die grijze randen, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen