made with love

vrijdag 25 januari 2013

dekentje en verzorgingstas

Het dekentje is nu toch echt klaar!
Ik heb de wagen van zolder gehaald om het er even in te passen, en het is precies goed.
Ik ben er echt blij mee.








Op internet zag ik verschillende luiertassen gemaakt van postzakkenstof.
Ik vond ze erg leuk en heb er zelf 1 gemaakt.
Het was een mega klus, maar het resultaat vind ik erg mooi geworden.
Ik heb er 3 naalden op gebroken;-)

Ook heb ik nog een omslagdoek gemaakt van een lapje badstof.
Wat een leuk biasbandje al niet doet he!

groetjes Andrea

7 opmerkingen:

  1. O, wat ben je lekker bezig! Het ziet er echt heel leuk uit, dat dekentje is echt super! (Rest trouwens ook, zeker de luiertas!) Hier zijn de laatste freubelklusjes nu even gestopt, hoop dat ik me van de week weer wat beter voel zodat ik het nog op tijd af kan maken...
    Voor jou ook de laatste loodjes hé?! Gaat het nog goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel eer van je werk. Straks kan je trots achter de wagen lopen :). Hele mooie dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat kleedje vind ik echt prachtig! Wat een geduld en tijd zit daar in! Heel mooi, en de andere dingen ook heel leuk,
    nog eventjes he?
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow echt een mooi dekentje! Wat een voldoening geeft dat he, als je 't af hebt. En die luiertas, ook zo mooi, en die omslagdoek... ik krijg inspiratie van jou! (nu nog de tijd ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi andrea,
    dat schiet echt op!
    Ja lang vakantie gehad, morgen gaan we weer voor het eerst laden, vanwege de vorst hebben we lang vakantie gehad!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen