made with love

maandag 18 februari 2013

knuffel en rokje

Zaterdag kwam ik in de stoffenwinkel een coupon tegen van wafeltjesstof. Die leek me erg leuk om een knuffeldoekje van te maken voor in de wieg.
Het is eigenlijk gewoon een vierkante lap die ik afgezet heb met biasband en daar omheen heb ik een schulprandje gehaakt. Een mutsje op het kopje en klaar was het.



Ook had ik voor Hannah een lapje meegenomen voor een snel klaar rokje.
Snel klaar klopte wel want het zat binnen een uur in elkaar.
Zelf vind ze de stof helemaal geweldig! (mama moet er nog een beetje aan wennen)
maar ja, kleine meisjes worden groot! Ik ben benieuwd hoe het staat


groetjes Andrea

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief knuffeltje.
    Het is een echt meisjes rokje en daar houden ze zelf meer van dan mama :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig doekje! en ik vind het rokje juist heel leuk!
    denk dat het leuk staat!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zo,n knuffelpopje! En het rokje vind ik erg leuk, mooi stofje en heeft qua model niets meer nodig dan wat je nu gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen