made with love

vrijdag 15 februari 2013

kussens

De gehaakte kussens zijn klaar!
Wat een uurtjes gaan daar stiekem nog in zitten! Maar wel erg leuk om steeds tussendoor te doen.
Gister heb ik de binnenkussentjes gemaakt en de achterkant ertegen genaaid.
Als sluiting heb ik striklintjes genaaid en er aan vast gezet.


Ook heb ik nog een kussen op bestelling gemaakt. Ze blijven altijd leuk, met die plaatjes er op.

                                                               groetjes Andrea


7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kussens en een hele mooie kleur!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kussens! Mag ik vragen hoeveel bolletjes garen je daar voor nodig hebt?

    Groetjes Felisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 2 bolletjes gebruikt (van de boekenvoordeelshop)
      50 gram- ca. 115 meter voor 1 kussentje.
      Het zijn geen grote kussentjes, maar dan paste het precies.
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  3. Schattige gehaakte kussens, mooie kleur ook!
    maar je kussen met plaatje is ook een beauty, lekker nostalgisch.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kussens, de kleur ook! Dus je bent nog lekker bezig...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja, stilzitten is iets wat ik heel moeilijk kan ;-)
      Ik vind het heerlijk om zomaar nog wat te prutsen.
      Maar het word wel spannend nu!

      Verwijderen