made with love

donderdag 21 februari 2013

voorjaar

Heerlijk, heel mn huis is schoon, en de zon schijnt!
Ik had echt nog zin om wat te naaien voordat de baby komt.
Wachten moeten we toch, dus dan besteden we die tijd nog maar nuttig ;-)

Ik heb in mn lapjes zitten zoeken, en vond best nog leuke restjes en lapjes.
Een paar lapjes bij gekocht en maar begonnen.
's avonds was het eerste setje klaar.

Het rokje is zonder patroon en het vestje is de mini mila.
Ook probeer ik tussendoor nog steeds een stukje te haken voor een kussen voor Hannah's kamer.
Ik ben nu aan de rand bezig. Er komt van roze nog een schulprandje langs en dan is hij klaar!


Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. Zo nog een beetje de laatste dingetjes doen! Lief setje voor je dochter....
    Heel veel sterkte voor de komende gebeurtenis.
    Het is een mooie bloem ( als hij geplukt is)....

    Hartelijks Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk setje en leuk kussen! Dat je er nog energie voor hebt zeg! Knap hoor
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wachten duurt altijd lang, dan kan je beter nog maar wat bezig zijn. Je bent nu in ieder geval maar weer een mooi setje rijker. Ik hoop dat alles verder goed mag verlopen.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat roze! Leuk setje heb je gemaakt.
    Je gaat soms gekke dingen doen als je zit te wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen