made with love

vrijdag 22 maart 2013

van alles wat

Langzaam aan proberen we weer een beetje in het ritme te komen, en dat lukt aardig.
Vanavond heb ik een klein kadootje gemaakt om bij een baby kaart te doen.
Ik heb rond een geurzakje van zwitsal een zakje genaaid van een restje postzakken stof.
Er op heb ik met t-shirt transfer papier een poststempel gedaan met de naam van de baby er op.
Een klein strikje en een label en het was af.


Het is simpel maar ik vond hem toch wel erg leuk geworden. Ik denk dat ik hem vast nog vaker ga maken.

Ook heb ik nog foto's gemaakt van de geboortekrans die ik gemaakt had voor aan de deur en van het geboortekaartje wat ik zelf gemaakt heb.



groetjes Andrea



5 opmerkingen:

  1. Hoi, wat fijn om te lezen/zien dat het goed met jullie gaat. Weer een beetje gaan rommelen, heerlijk hé. Ik vind het kadootje erg leuk, ik wil wel eens weten hoe dat werkt met transfer papier, het resultaat is zo leuk! Ook de geboortekrans en kaartje zijn prachtig!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt. Knap hoor dat je al weer tijd vind om zoiets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi geboortekaartje en wat een werk! en de krans ook er leuk, het cadeuatje ziet er leuk uit
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer een beetje in je ritme komt. Gaat het met Boaz ook goed? Het geurzakje is heel leuk geworden, en wat een mooi geboortekaartje! Wisten jullie van te voren wat het werd of heb je de kaartjes in de kraamtijd moeten maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boaz doet het prima, hij groeit al lekker. Wel heeft hij veel last van krampjes. tis een beetje uitproberen wat ik eet, en of hij daar last van heeft.
      De geboorte kaartjes hadden we op de naamkaartjes na helemaal klaar. Ook de strikjes waren klaar. Mijn man heeft toen 's morgens alles geprint en ik alle naamkaartjes er op geplakt. Ze zitten met een stukje 3d plakband vast dus ik hoefde niet meer met lijm aan de slag. Het viel eigenlijk alles mee. Ik denk niet dat we langer dan 2 uur bezig zijn geweest. (90 stuks)
      Gaat het met Nienke ook goed?

      Verwijderen