made with love

woensdag 22 mei 2013

Hannah naait

Voor moederdag kreeg ik het boek 'allemaal rokjes'. Het leek me wel leuk om Hannah daar uit te laten naaien. En ja dat vond ze zelf ook wel een goed plan. Voor dr verjaardag heeft ze een mandje met naaispullen en wat lapjes stof gekregen, dus ze kon aan de slag. Het eerst rokje is een heel eind klaar, en het viel me alles mee. Ze kon al aardig recht naaien en had snel door hoe het werkte.
Hopenlijk vind ze het straks net zo leuk als ik!

(ja ja op mijn oude beestje! Ik heb hem van mn oma gekregen dus ben er erg aan gehecht, en hij naait nog prima!)
 

 
Op deze foto heeft Hannah haar verjaardagskleren aan met het rode vestje. Het rood staat haar super leuk.
Ze is er zelf ook erg blij mee.



Groetjes Andrea

9 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto van jullie kinderen, heel mooi,
    en leuk dat ze achter het naaimachine zit, en ja wel trots ja
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dochter ook interesse heeft in het naaien!

    Mooie foto van jullie kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he als de meiden ook willen naaien.
    Leuke gezinsfoto zo, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van dat boek zul je veel plezier aan hebben. Leuk dat je dochter ook interesse heeft.
    Wat een mooi viertal op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, een dochter met interesse voor naaien! Kan niet wachten tot Leah zover is! En wat een mooie foto met je kinderen, allemaal in het rood. Heerlijk zo met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zuckersüße Fotos.
    Ganz liebe Grüße Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat Hannah ook wil naaien! Jong geleerd... Wij leerden het vroeger op de oude naaimachine van mijn oma, je weet wel, zo één die je met je ene hand aan moest draaien :-) Hij staat hier nog op zolder, 'k vind het zonde om h'm weg te doen... Dochterlief komt er ook al vaak bij zitten als ik zit te naaien: paar restjes stof, wat spelden, radeerwieltje: trots dat ze dan is!
    Wat een geweldig leuke foto trouwens van jullie kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je dochter ook aan het naaien is gegaan!
    En wat een mooie kinderen heb je, leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jong geleerd, oud gedaan.
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen