made with love

vrijdag 2 augustus 2013

vakantie

Nog 1 weekje en dan zit hier de zomervakantie er alweer op.
We zijn 2 weken wezen kamperen naar Limburg, en hadden heel mooi weer! De kinderen hebben heerlijk kunnen zwemmen en wij hebben weer een nieuwe dosis energie opgedaan.





 
Nadat alle vakantie rommel weer opgeruimd was het tijd om voor Boaz een nieuw bedje te maken.
Dat heeft papa gedaan, en ik heb het geschilderd en een nieuw dekbedovertrekje erbij genaaid.
Ik had een foto van een ledikantje en dat hebben we nagemaakt.
De stikker die op het hoofdboord zit komt van www.maisonmarcella.nl.
Ik vind het erg geslaagd, en ben er dan ook erg blij mee.
 

 
Verder stonden we al een poosje op de wachtlijst voor een volkstuintje. Dus daar gaan we ook hard aan de slag. Hopelijk blijft er ook nog genoeg tijd over om te naaien!
Voor iedereen die nog een heerlijke tijd vakantie heeft; Geniet ervan!
 
groetjes Andrea 

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto¨s en een mooi bedje! nog maar 1 week! wat gaat dat snel zeg!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto van Boaz! Zoiets probeer ik ook steeds van Nienke te maken, maar zodra ik ze in het gras leg, stopt ze gras in haar mond :-(
    Wat een mooi bedje hebben jullie gemaakt, daar mogen jullie trots op zijn. En een volkstuin: leuk!! Maar ja, dat wordt idd wel tijd verdelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat jullie nieuwe energie voor de komende tijd opgedaan hebben. Leuke foto's van de kinderen. Wij hopen volgende week pas weg te gaan, heerlijk.
    En wat supermooi is het bedje voor Boaz!!! Ik ben er weg van. Ontzettend knap als je zo handig bent met hout.
    Wat groeit Boaz zeg, echt al een stoere boy. Onze kleindochter is alweer ruim 7 mnd. Het gaat zo snel allemaal...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via via kom ik hier, wat een mooi bedje hebben jullie gemaakt.
    En die tak vind ik een leuk idee, ga ik onthouden (wij hebben ook een Boaz...)

    BeantwoordenVerwijderen