made with love

vrijdag 30 augustus 2013

weer aan de slag

Zo na de vakantie moest ik echt mn draai weer even vinden. De tijd om te naaien ontbrak dan ook.
Vanmorgen eindelijk maar weer aan de slag gegaan.
Er moest een cadeautje gemaakt worden voor de collega van mn man.
Dat is een mooie slab geworden met een gestreken poststempel erop.
Het band eromheen naaien vind ik altijd een vervelend klusje, wat dan ook nooit heel netjes lukt.
Maar goed, ik ben er blij mee.

 
 


Verder lag er al vanaf het begin van de zomer een vest voor Daan klaar, waar ik alleen de rits nog in moest zetten. Sufferd
die ik ben. Nu ik er eindelijk de tijd voor nam, was het vest eigenlijk al te klein.
Maar goed, dan leg ik het maar weg voor Boaz. Het was wel een leuk patroon uit de knippie april/mei 2013, dus ik ga hem nog een keer maken maar dan een beetje groter.

Ik heb van de stof nog heel veel over,(3 mtr voor 5,00) dus ik wil voor Hannah nog een jasje ervan maken.
 
groetjes Andrea
 
 

6 opmerkingen:

  1. Hier moeten ze maandag weer naar school.
    En omdat ik andere tijden ga werken zal het hier ook wel weer wennen zijn.
    Leuke dingen heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vest, maar jammer dat het bijna te klein is. Gelukkig is er nog een kleine broer :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een leuk vest geworden, ja jammer dat het al bijna te klein is, maar je kunt het gelukkig doorschuiven, hoe gaat het met je kleinste man?
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die doet het heel goed. Hij groeit als kool en is echt heel zoet! Heerlijk. Jij nog even geduld he!
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  4. Inderdaad, wat een mooi vest! Leuk model, welke maat heb je gemaakt? Ik vind hem voor onze Boaz wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de grootste maat gebruikt, volgens mij was het mt 98. Dus die moet ik de volgende keer iets verlengen.

    BeantwoordenVerwijderen