made with love

vrijdag 20 september 2013

jasje voor Boaz

Ik kreeg van de week van iemand een mooi visgraad lapje.
Het leek me erg leuk om een jasje voor Boaz van te maken. Die dikke winterjasjes uit de winkel vind ik altijd zo propperig staan.
Toen een patroontje zoeken. Dat was nog best lastig want die zijn er eigenlijk niet echt in dit model en dan een maatje 74.
Ik heb nu als basis een bloesje genomen en dat een beetje vertekend.
Net even gepast en het was echt leuk, dus nu snel verder met de voering. Als het weer echt omslaat heeft hij hem wel nodig.
Ik wil er eigenlijk nog een petje bij proberen te maken maar ik weet nog niet of dat gaat lukken.


 
groetjes Andrea

8 opmerkingen:

  1. wat een leukerd! heel mooi en zo heb ik ook weleens een jasje gemaakt toen daan 1 jaar was, dat gaat prima. in een knippiebaby van ik dacht zomer of lente 2006 staat een petje, voor baby´s die heb ik ooit voor daan gemaakt toen hij baby was
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat hem dat leuk!!!
    En een pet erbij maakt het plaatje compleet.
    Ook leuk met een stoere gebreide sjaal :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, dat had ik ook bedacht. een leuke donkerbruine met een kabel erin ofzo!
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  3. Ziet er nu al leuk uit! Een pet erbij zal wel heel eigenwijs staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk manneke toch én een heel leuke jas! Een petje erbij lijkt me het echt compleet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk manneke, die bovenste foto, wat kijkt hij daar vrolijk! Gaat hij ook al naar maat 74? Hij ziet er goed uit, lekkere wangetjes.
    Het jasje is leuk hoor, het maakt hem zo wijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook echt zo vrolijk. Hij draagt nu nog mt 68 maar voor de winter heb ik wel meest 74 gekocht. Het gaat echt hard he! Groeit jouw mannetje ook zo goed?
      groetjes Andrea

      Verwijderen