made with love

dinsdag 22 oktober 2013

foto's tegoed

Jullie hadden nog wat foto's van me tegoed.
Inmiddels is hier de herfstvakantie voorbij. Het was een vakantie vol zieken, dus ik kon niet zo veel doen (wat naaien betreft;-). Inmiddels zijn de meesten weer opgeknapt en heb ik Hannah's jasje nog op de foto gezet.






Ik heb ook nog een tasje erbij gehaakt van zpaghetti. Het patroontje kreeg ik erbij toen ik de draad kocht.
Ook het jasje voor Boaz is inmiddels klaar. De sjaal heb ik erbij genaaid. Voor het eerst gebreid met een kabel. Ik wist niet dat het zo makkelijk was. Bij Rooz zag ik het idee van een sjaal met een opening en dat vond ik wel een goed idee, omdat het anders zo'n dikke bobbel word met een knoop.
De sokjes die hij aan heeft zijn door een oud tante gebreid. Het is wel grappig maar ze glijden erg snel af.
Ik ga nu snel verder naaien aan een jasje voor Jurian.

Nog een vraagje, ik kan oppeens bij sommigen van jullie niet meer reageren. Er staat dan op de reactie pagina profiel bewerken. Ik snap er niks van.
                                                          Groetjes Andrea

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk weer allemaal. Wat staat dat jasje hem stoer! Ik heb geen problemen met reageren, kan je dus niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen weer! en wat wordt boaz groot!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat ziet je naaiwerk er weer goed uit, mooi gedaan dat jasje! Ook het tasje heb je leuk gehaakt, dat brengt mij weer op een idee (leuk hè dat je elkaar zo inspireert). Sjaal ook super met de kabel, ik krijg de neiging om ook de breinaalden te pakken maar ik heb haakwerk op de naald staan voor een muts en sjaal voor Ruben.
    Groetjes Marieke

    Ik heb trouwens nergens last van met reageren, kan je ook niet helpen :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan allemaal! Wat een dropje is Boaz, dat jasje en sjaaltje staat em erg leuk! En wat heb je een leuk tafelzeiltje(?). Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen