made with love

donderdag 3 oktober 2013

setje voor de zondag

Vorige week ben ik aan een setje voor Hannah begonnen.
Ze had voor de zondag nieuwe kleren nodig.
Ik heb een rokje abc 147 gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat de rechterkant een andere stof is dan de linkerkant.
Dat was eigenlijk een foutje, maar ik vind het eigenlijk nog wel een leuk foutje. Ik had ook geen extra stof meer over dus heb het zo gelaten.
Het jasje is de abc 154.
De foto's heb ik vast gemaakt toen de knopen er nog niet aan zaten, dus ik zal volgende week nog een foto plaatsen als het helemaal klaar is.



 
groetjes Andrea

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig stelletje heb je gemaakt voor Hannah! Zeker weten dat ze hier haar mama lief voor heeft bedankt. Mooi voor de zondag, zo kan ze netjes voor de dag komen in de kerk.
    Ik heb toen mijn kinderen klein waren ook alles voor ze genaaid. Voor de meiden meer dan voor mijn zoon. Zo heerlijk als ze dan pasten en ik de glunderende gezichtjes zag...
    Ook voor mezelf heel veel genaaid. De laatste jaren kreeg het kaarten en creaties maken meer de overhand. Nu naai ik weinig meer. Ja, verstelwerk! Heb wel vorig jaar okt. de wieg en gordijnen voor onze kleindochter genaaid.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk setje,En leuk als ze het aan willen hebben he en je zelf het ook zo leuk vindt , heb ook naar dat patroontje gekeken om het te kopen.
    Is het een fijn patroon? groetjes jennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk setje en is het een fijn patroon om te gebruiken, zit zelf ook er aan te denken om die te maken.
    Groetjes jennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig effect heeft dat rokje nu.
    Een jasje is hier ook erg favoriet. Mooi setje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi setje is het geworden! Hele mooie modellen, de achterkant van het jasje is leuk! En een heel mooi model rokje, ze zal er bast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat je dochter dit setje mooi! Wat leuk dat een fout juist goed uitpakt, scheelt weer heel wat uithaalwerk en zo heb je een nog specialer rokje.
    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtig zeg.Een heel mooi setje en super leuk van kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen