made with love

maandag 25 november 2013

creatief, maar dan een beetje anders

Het is nu wel heel lang geleden dat ik wat heb laten horen.
Ik zat gelukkig niet in de lappenmand, en het is ook niet zo dat ik niks gedaan heb.
Maar wat we gedaan hebben was gewoon heeeel veel werk.

We hebben de kamer beneden een flinke opknapbeurt gegeven. 
Alle muren zijn geverfd, plafondplinten, meubels geverfd.
Het was een hele klus, maar wat ben ik er blij mee!






                      In de tussentijd heb ik nog wel 2 geboorteslingers genaaid, maar daar heb ik
geen foto's van. Gewoon dom vergeten!

Ik ben nu begonnen aan een gehaakte deken voor Boaz.
Elke dag probeer ik 6 vierkantjes te haken, dan kan ik hem in een maand klaar
hebben. Dus hopenlijk laat de vrieskou nog even op zich wachten!


groetjes Andrea

6 opmerkingen:

  1. Je hebt toch niet stil gezeten. Wat zal je genieten in je mooie kamer.
    Dat dekentje zal je veel plezier aan hebben als het af is. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit zeg, heel gezellig. Wat een enorme klus, maar je kunt trots zijn! Welke kleur heb je je meubels gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb twee kleuren gebruikt voor de meubels. Havanna wit en dezelfde kleur bruin die ook op de muur zit. Voor de tafel heb ik alle 2 die kleuren gebruik,t zodat alles toch bij elkaar hoort. Alles is met muurverf geverfd en dan met soort antiek was erover zodat het een beetje oud lijkt. Daarna alles in de vernis.
      groetjes Andrea

      Verwijderen
  3. wat mooi zeg! ziet er erg knus uit! wat een werk joh, maar je zult er veel plezier van hebben
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen