made with love

dinsdag 17 december 2013

Jasje voor Jurian

Het jasje voor Jurian is klaar en staat op de foto!
Die knopen he....dat laat ik altijd veel te lang liggen.
Maar nu met de kerst in het vooruitzicht, moest hij echt klaar.
Hij was er maar wat trots op!
Het patroon komt uit de knippie, en ik vind de pasvorm erg mooi. Net aan de kraag zit een minpuntje, die moest je heel raar vastzetten, dus dat ga ik een andere keer anders doen.


O ja en ik had nog een paar mensen beloofd om een foto te plaatsen van Jurian z'n verjaardagstaart.
Ik heb die met hulp van een 'profesional' ;-) gemaakt.
Het was heel veel werk, maar wat was hij er blij mee! (Clara, nogmaals bedankt)


Groetjes Andrea

6 opmerkingen:

  1. Kijk en dit vind ik nou weer prachtig, dat jasje, super gewoon!! Het staat hem ook geweldig, kijk hem met zijn handen zo stoer. In zo'n jasje zit veel uur, voer jij hem ook?
    En de taart is ook heel mooi, een kunstwerk!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Normaal voer ik jasjes altijd, maar deze heb ik niet gedaan. Jurian heeft het altijd zo snel warm, en omdat dit jasje vooral naar de kerk gedragen zal worden heb ik het maar niet gevoerd.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk jasje! Het staat hem ook heel leuk!
    En wat een mooie taart, dat zal idd best veel tijd gekost hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden! Staat ook erg leuk, zeker met de kerstdagen in het vooruitzicht. Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi dat jasje! Daar heb ik me voor de jongens nooit aan gewaagd! Die taart ziet er ook super uit. Echt een kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer zo’n mooi jasje.
    De taart ziet er ook zo gaaf uit, hij zal vast lekker geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen