made with love

woensdag 18 december 2013

setje voor de kerst

Ook voor Hannah nog een kerstsetje genaaid.
De stof zag ik als coupon bij Jestex liggen voor 3,00.
Ik heb het meegenomen met het idee om er voor Hannah een jasje van te naaien.
Maar nu kwam de kerst toch wel erg dichtbij en de stof lag nog steeds op de stapel.
Van de week heb ik hem gepakt en het patroon van d'r zondagse jasje er bij genomen.
Het was toen zo gepiept. (zelfs de knopen en knoopsgaten;-))
Toen het jasje klaar was, kwam ik er achter dat ze er eigenlijk helemaal geen rokje bij had.
Snel op zolder gekeken, en ja hoor, daar lag gelukkig nog een zwart lapje voor een ballonrokje.
Gewoon simpel met elastiek en wat ophaaltjes.
Precies allemaal op tijd klaar, want morgen is de kerstviering van school.
p.s. let niet op d'r haar, ze was heerlijk aan't spelen.


Groetjes Andrea

10 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden! En in wat een tempo, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo mooi, echt onwijs knap. Ooit wil ik ook leren naaien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje zo, en dat last minute :-) Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie set! Ze loopt er netjes bij straks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Heb jij ook je turboknop aan? Mooi werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er netjes uit! Met zo'n prijsje nog es extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat dit setje mooi bij je dochter, de rode laarzen staan er lekker fleurig bij.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen