made with love

zaterdag 22 februari 2014

de deken vordert

Elke week word de deken een stukje langer. Ik vind hem nu echt al wel mooi worden. Het is zo leuk om hem te zien groeien!


Voor Boaz heb ik nog een muts gehaakt van de draad die over was van zn sjaal. Hij is nog een beetje ruim, maar wel lekker warm. 

Voor Hannah heb ik nog 2 stofjes gekocht voor een rokje en een wat gewijzigde mini mila.
Nu het steeds zulk lekker weer is krijg ik echt weer een beetje naaikriebels.


Voor Boaz wil ik ook nog een colbert jasje maken als zomerjas. Dus ik heb nog genoeg te doen!

Goed weekend allemaal!

groetjes Andrea

5 opmerkingen:

  1. Dat gaat vast een leuk setje worden!! Heerlijk zo'n vrolijke kleur....
    En die muts..... in een woord: SNOEZIG!!!
    Geniet van je kinderen!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur geel zag ik in al wat winkels hangen. Je krijgt er nu wel zin in :).
    Wat heerlijk een gehaakt mutsje.
    Leuk idee van de zomerjas, volgens mij zag ik daar laats een patroon van in de ottobre.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk je deken! En wat een lekker manneke zeg! De avonden worden weer wat langer he, ik krijg er ook naaikriebels van! Vandaag lappen gekocht voor een jas voor Leah, dat gele is ook leuk, lekker voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty dekentje ben je daar aan het maken...love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen