made with love

donderdag 13 maart 2014

eerste zomersetje klaar

Voor Hannah had ik van de week een wit jasje gekocht met een sjaal.
Erbij maakte ik een rimpelrokje van twee soorten tricot.
De vogeltjes stof was een heerlijke stof om te naaien, de roze niet zo.
Maar zo samen was het wel te doen. 
Wijde rokjes hoefde ze niet meer, strakke tricot rokjes of rimpelrokjes was haar wens.
Ik moet zeggen dat ik het zo ook wel een leuk setje vind!



Rokje nr. 2 is ook al geknipt, dus we gaan snel weer verder!
Geniet nog even van het mooie weer! Heerlijk!

groetjes Andrea


9 opmerkingen:

  1. wat een leuk setje, en dat stofje heb je vast bij jestex gekocht? ik heb m hier ook liggen!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke fleurig setje. Ik heb van de week mijn laatste resten opgeknipt van het mooie vogeltjes tricot.
    Hier genieten we ook nog even van het voorjaarsweer, volgende week hagel, natte sneeuw en regen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk setje dat stofje ook met dat vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, ze wordt ook echt groot hè nu de wijde jurkentijd voorbij is. Het staat haar erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoesje!!
    Leuk om zo resultaat te zien hè?
    Ik heb het naaien er zo'n beetje aan gegven... heb te veel andere leuke dingen te doen. En naaien geeft altijd zo'n rommel...
    En ik ben ERRUG netjes !!!!! (Ahum, dit moet je niet serieus nemen.....)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, kleine meisjes worden groot en hebben zo hun eigen willetje...hihi. Maar het staat Hannah superleuk!
    Ik heb voor mijn meiden vroeger ook alles genaaid.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk setje zo! 't staat zo stoerder als de wijde rokjes en dat is wat meisjes van deze leeftijd toch steeds meer willen..

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke rokjes zeg met die verschillende stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke rokjes met die verschillende stofjes

    BeantwoordenVerwijderen