made with love

woensdag 23 april 2014

lang geleden

Het is al even geleden dat ik geblogd heb.
Ik ben af en toe wel aan het naaien, maar erg hard gaat het niet.
Boaz is een echt handenbindertje aan het worden die graag aandacht wil! En ja, eigenlijk is het toch ook echt genieten zo'n klein mannetje rond je. Zeker nu het zulk lekker weer is. Hij speelt buiten en gaat ook regelmatig mee naar de groentetuin. Daar struint hij heerlijk rond, en ziet z'n bekkie zwart van de grond;-( Maar goed, hij geniet, en wij ook. Het knapt heerlijk op en word nu echt al wel ons tuintje!

Zo zag het er uit toen we de tuin pas hadden, nadat er al heel veel onkruid weggehaald was en het halfingestorte schuurtje weer een eind opgebouwd was.
En nu zo



Ik heb nog wel een leuke tas gehaakt! In postzak stijl. Het is de zogenaamde shop sas-tas.
Ik moet nog 1 hengsel omhaken en een bloem op de voorkant, en dan is hij klaar.
Ben er erg blij mee.

Groetjes Andrea

6 opmerkingen:

  1. Erg leuke tas! Je kunt Boaz wel hele dagen in een overall laten kruipen denk ik. Succes met jullie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die tas!!! Echt heel gaaf!!
    En gezellig he zo'n schooiertje om je heen, maar inderdaad, het is opletten geblazen want ze komen overal bij en zitten overal aan. Hierdoor naai ik ook minder en met haken ligt mijn bol soms door de kamer heen ;-). Ruben zit ook lekker veel in de tuin, echt lekker met dit mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een heerlijke tuin hebben jullie! Tja, daar gaat wel veel tijd in zitten hé, maar het is ook echt genieten! Gezellig hé, als ze zo heel de dag om je heen drentelen, al is het soms ook wel handig om je handen even vrij te hebben...
    Je tas is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke tas zeg en je tuintje is ook aan het opknappen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Andrea! Aan de namen van je kinderen moet jij "de"Andrea zijn! Wat leuk om je blog te lezen! En leuk die moestuin! Wij hebben er ook één!! Neem gerust een kijkje: gewoon genoeg blogspot...

    BeantwoordenVerwijderen