made with love

dinsdag 3 juni 2014

een jurkje om weg te geven

Morgen hebben we een verjaardag van een meisje die 2 is geworden. Omdat ik het naaien van die leuke kleine jurkjes wel een beetje mis heb ik een jurkje gemaakt om cadeau te geven.
Hij komt uit de young image van vorige zomer. Voor Hannah heb ik hem ook al een paar keer gemaakt.
De onderrok is iets minder geplooid en heb ik er aan de binnenkant tegenaan genaaid ipv aan de buitenkant.


Het bovenlijfje heb ik gevoerd met een klein druppeltje.
In de taille een satijnen striklint.



Ik ben er blij mee. Het was heerlijk om weer es te doen!
Nu hopen dat hij past. 

groetjes Andrea

6 opmerkingen:

  1. Lief jurkje! Zal wel goed ontvangen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal die kleine meid hier blij mee zijn! Mooi gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zeg! Echt een leuk jurkje, wat leuk om kado te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik wil wel geloven dat je dat mist, het is echt een supermooi jurkje geworden, wat zal ze er blij mee zijn!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen