made with love

dinsdag 9 september 2014

schooltas

Al heel lang voor de vakantie begon had ik Daan beloofd dat hij een heuse soldatenrugtas zou krijgen als hij naar groep 3 ging. 
En wat je belooft moet je ook doen, dus, werk aan de winkel!
Het was even een gepuzzel omdat ik geen goed patroon kon vinden. 
Uiteindelijk heb ik een bestaande rugtas genomen, goed gemeten en aan de slag gegaan.
Toen ik eenmaal bezig was, was het ook in een avondje gebeurt. 
De stof was een mooie stevige coupon voor 3 euro. 






en geloof maar dat hij er blij mee was! 

groetjes Andrea

10 opmerkingen:

  1. Stoere tas, en knap hoor in 1 avond maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tas! Knap dat je dat lukt in 1 avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemensen zeg, dat heb je knap gedaan! Je zou absoluut niet zeggen dat je dit zelfgemaakt hebt. Tot in detail mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die is goed gelukt zeg! En hij blijft zo mooi in model staan. Wat heb jij als voering/tussenstof gebruikt? Ik wil ook nog eens een rugtas maken, maar de vorige zakte steeds in elkaar. Deze ziet er zo stevig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niks gevoerd. De stof zelf was heel stevig. Maar zo stijf als een gekochte staat hij ook niet hoor. Maar het is wel goed zo. Alleen de schouderbanden heb ik soort fyberfil gedaan speciaal voor tassen. Ik heb dat ooit een keer op de stoffenbeurs gekocht.

      Verwijderen
  5. Wauw, wat een leuke stoere gave rugtas! Dat wordt met plezier naar school gaan ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi wat je allemaal maakt en soms in zo een snel tempo;dikke bravo.Mag ik vragen het je een naaiopleiding of zelf zomaar begonnen.Ben juist als beginneling begonnen met een eenvoudig kleedje voor mn dochtertje wel met mn moeder die naaister is als hulp.Kijk al met veel plezier uit naar al het nieuwe dat je nog gaat maken.groeten Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn moeder naaide ook al heel veel, dus van haar heb ik het wel overgenomen. Maar om echt nog wat meer de kneepjes te leren, heb ik nog wel 6 jaar op naailes gezeten. Al moet ik zeggen dat het de laatste jaren vooral ook wel voor de gezelligheid was hoor! Succes met naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow, wat een stoere tas voor je knul! Knap gemaakt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer bezoeken...groetjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen