made with love

dinsdag 18 november 2014

en nog een paar

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties! We gaan gewoon weer lekker verder!
Gisteravond heb ik van wat restjes stof nog gelijk een paar truien gemaakt voor de jongste.
De grijze is een hele dikke voor als het ECHT koud is. De buitenkant is gebreid en van binnen is het fleece.



Voor middelste zoon had ik de gestreepte al eerder gemaakt samen met de spijkerbroek.
Ik zeg niet dat spijkerbroeken naaien mn hobby zal worden, maar deze lukte wel heel mooi, en staat ook er netjes. Hij is heel smal, dus dat viel me alles mee.



Voor dochter nog een fleecevestje gemaakt. Hij is echt heel zacht. De buitenkant gewerkt en van binnen glad. Het patroon komt ook uit de B*inspired.



groetjes Andrea


7 opmerkingen:

  1. Zo, je hebt de gang er aardig in! Leuke dingen heb je gemaakt. Spijkerbroeken naaien vind ik altijd zo knap! Deze is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal. Die trui lijkt mij ook leuk voor onze jongste man. Uit welke inspired komt het patroon? Groeten, Elsa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, die heb ik gekocht voor een patroon van leuk jurkje, maar niet verder gekeken dan mijn neus lang is......Ligt dus gewoon in de kast hier :)

      Verwijderen
  3. Tjonge, jij hebt flink de vaart erin! Wat is die spijkerbroek ook leuk: netjes en toch stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekkere warme tui lijkt me en leuk hesje van je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de smaak wel te pakken. Die broek is heel mooi gelukt, prachtig! Hoe is het trouwens met je deken?

    BeantwoordenVerwijderen