made with love

maandag 17 november 2014

jongenstruien

Eindelijk weer eens een bericht.
Ik heb lang getwijfeld of ik zou stoppen met bloggen of niet.
Een paar meiden uit de klas van dochter hadden mijn blog ontdekt en ze kreeg daar erg vervelende reacties op.
Dat is natuurlijk niet wat ik wilde.
Daarom stop ik vanaf nu wel met de namen van de kinderen en maak ik ook geen foto's meer met haar gezicht erop. Jammer dat het zo moet, maar helemaal stoppen vind ik ook jammer.

Maar hup, hier volgen wat foto's van jongenstruien, al enkele weken geleden genaaid in verschillende stoffen. Totaal 5 stuks. Ik vind ze echt super leuk geworden, en ze worden dan ook volop gedragen.
Het patroon komt uit b*inspired. Valt heel mooi, en naaide heerlijk.




Ook de broek en a lijn jurk met col uit dit boek heb ik gemaakt.
Deze vallen ook heel mooi! De foto's hebben jullie nog tegoed!
Ik ben in elk geval fan van dit boek!!

groetjes Andrea

9 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je dochter nare opmerkingen kreeg! Kinderen kunnen soms zo hard zijn tegen elkaar, hé?! De jongenstruien zijn mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè wat ontzettend vervelend voor je dochter en jou. Nee, dit is niet wat je wil. Je zou die meiden toch zo af en toe door elkaar willen rammelen??? Mijn meiden zijn ook op de basisschool wel getreiterd omdat mammie hun kleren naaide. Maar... het was echt de kift!!! Hun moeders konden het niet.
    Deze truien zijn weer superleuk!
    Enne...niet stoppen hoor! Hoop dat die meiden dit ook lezen!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer dat je dochter nare opmerkingen kreeg. Je truien zijn mooi! Ik ken dat blad niet. Leuk om weer wat van je te lezen!
    al gewend in het nieuwe huis?
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal gewend! Heerlijk, alsof we er al jaren wonen.

      Verwijderen
  4. leuke truien! vindt ze ook leuk om te maken heb het boek nog niet, wat vervelend voor je dochter leuk dat je toch door gaat. gr jennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer wat van je te zien. Jammer dat er vervelend over het blog gedaan wordt. Inderdaad hele fijne patronen in dat blad. Ik heb er ook veel gebruik van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke truien, dit patroon staat ook nog op m'n lijstje. Jammer van de vervelende reacties tegen je dochter, gewoon doorgaan met bloggen hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kinderachtig van die meiden zeg... Maar het zet je wel aan het denken dan he.
    De jongenstruien zijn super, ik ben nog steeds van plan om er voor de oudste zoon 1 te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om weer van je te lezen, ik miste je al hoor! Niet stoppen, vind het veel te 'gezellig' met elkaar :-). Maar ik snap je wel, goed dat je het laat weten, dat zet mij ook aan het denken.
    Geweldig die truien die je gemaakt hebt, wat een leuke patronen! En wat een mannetje is je jongste al om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen