made with love

maandag 23 maart 2015

jas

Vorige week ben ik aan de jas voor mn dochter begonnen. Het was een enorm gepuzzel, met knippen.
Ik had een patroon gebruikt uit de knippie 2007, maar die ging maar tot mt 134, en ik moest een 152 hebben. Dus alles doorgeknipt en uit elkaar gelegd. 
Toen het eenmaal allemaal geknipt was en ik aan elkaar kon gaan naaien, zakte mn stress;-) 
Hij is nu bijna klaar. De knopen en knoopsgaten moeten nog, dus de echte foto komt nog.
Ik kan je wel zeggen dat dit een kledingstuk is waar ik echt heel blij mee ben! 
De mouwen hadden achteraf gezien nog wel iets wijder gekunt van boven.



groetjes Andrea


6 opmerkingen:

  1. Nou dat heb je dan heel goed gedaan, dat knippen!! Wat een geweldig gave jas! Supermooie kleur en details! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ben je trouwens nog aan het haken? Ik kan mijn naaiknop niet vinden op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eigenlijk alleen aan 2 cal dekens bezig, dus elke week een stukje. Bij mij duurde het naaien ook even. Ben nu aan de broek bezig.

      Verwijderen