made with love

donderdag 24 september 2015

Overhemdje voor boaz

uit de laatste b inspired een overhemdje gemaakt voor boaz. De stof vond ik op de stoffen beurs. Het patroon moest eigenlijk met een rits, maar ik vind met knoopjes leuker. De knoopbies heb ik er aangetekend en ook heb ik ipv een klein beleg het hele boven achterpand dubbel gedaan. O ja en er nog een staander tussen getekend. Ik vind hem erg geslaagd! Wel viel me op dat het patroon erg smal valt, want hij is maar net pas op z'n buikje, dus volgende keer knip ik hem iets breder.


Groetjes andrea

7 opmerkingen:

  1. wat staat het hem stoer! Je hebt hem heel netjes gemaakt en afgewerkt, mijn complimenten!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow zeg, stoere blouse, en de ruiten die mooi doorlopen, super!
    Moet ik toch ook weer eens gaan doen, blousjes naaien, dat komt er niet meer van, ik naai alleen maar tricot op dit moment

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow lijkt wel gekocht! Dat ziet er prachtig uit! Een geweldige stof, en wat staat het hem wijs!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg, moedig om er aan te beginnen. Ik heb 3 meiden, veel trico wordt er ook bij mij veel genaaid. Blokken lopen netjes door. Lijkt wel een merk-overhemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk manneke en wat een prachtig overhemdje! En wat een leuke labels/ applicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat heb je echt knap gemaakt... Het staat hem schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen