made with love

donderdag 3 september 2015

Rok nr 2

Met de naaikriebels van gister nog in m'n hoofd ben ik vanmiddag maar weer verder gegaan. Er lag nog een stofje in de kast wat ik besteld had bij mondepot.be. van dit stofje was ik gelijk helemaal weg, maar helaas, het was een winter stof dus hij moest nog even wachten.
De stof was al geplooid en zelfs de zoom was er al blind in gezoomd, dus het was een makkie! Ik heb een taille band gebruikt uit de b inspired, en daar de rok aangenaaid. Hij was precies goed van maat. Een bijpassend truitje en vestje lag al klaar, dus dat is weer een setje in de kast!

Groetjes Andrea

3 opmerkingen:

  1. wat leuk om weer wat van je te lezen! mooi rokje daar zal ze veel plezier van hebben.
    groeten sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig z'n stofje wat al geplooid en gezoomd is, daar heb ik nog nooit van gehoord!
    Enne... bedankt voor je mailtje :-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurencombinatie! En erg handig dat het voorwerk al voor je gedaan was ;-). Je hebt er wel de vaart in nu, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen