made with love

maandag 5 september 2016

Eindelijk weer es een bericht

Het is echt erg lang geleden dat ik een bericht geplaatst heb. Niet omdat ik niks gemaakt heb. Maar ik miste gewoon de tijd en zin om foto's te maken.
Maar om het goed te maken komt hier weer een jurkje wat ik vorige week gemaakt heb voor oudste dochter. Ze hoopt deze week voor het eerst naar het voortgezet onderwijs te gaan en ik had beloofd om nog een jurkje te maken. Als basis het patroon van b inspired weer gebruikt. Rimpeltjes in de zijkant gemaakt. Ze wil er graag nog een paar in een andere kleur, maar dan laat ik hem van onder iets strakker.


Groetjes Andrea 

2 opmerkingen:

  1. leuk om weer wat van je te lezen! ik had je gemist!. Mooie jurk en gave kleur!

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook leuk om weer wat van je te lezen... Kom je ook gezellig op instagram?? Gave jurk en wat wordt je dochter groot 💪.

    BeantwoordenVerwijderen