made with love

woensdag 14 september 2016

Winterkleding

Het is dan nog wel echt zomers weer, ik ben toch volop aan de winterkleding begonnen. Vanmiddag was het binnen beter dan buiten, dus een jurk gaan knippen. Het is weer de jurk uit de b inspired als basis, maar dan aardig verknipt. Het voorpand is doorgeknipt en heb ik toen nog een tweede keer geknipt van een combi stof. Deze heb ik 10 cm uit de stofvouw gelegd. Zo hield ik ruimte over om de boven en onderkant te rimpelen. Toen vastgespeld op het gewone voorpand en zo mee vastgenaaid in de zijnaden. Het was een probeersel maar ik vind hem erg geslaagd! En dochter gelukkig ook.

Groetjes Andrea 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke jurk weer! Hij staat je dochter ook erg leuk! Gek is dat hé, met die warmte al volop voor de winter bezig zijn. Maar ja, als het weer ineens omslaat is het toch wel fijn al weer wat te hebben liggen...

    BeantwoordenVerwijderen